Dag 2- Min första kärlek

Ja det här med kärlek är svårt!
Men min absolut första kärlek hade jag 1a året på gymnasiet, dock var den personen inte särskilt snäll, utan var otrogen mot mig slutet av det förhållande. Vilket gav mig ett stort sår i mitt hjärta.

Men sen kan man ju ha kärlek till så mycket annat, som min bil jag kör idag är jag otroligt kär i och kommer ha svårt att skiljas ifrån den. Liksom en nallebjörn jag fick när jag var 4år har jag också en stor kärlek till.

Många av de 4 benta vännerna till hundar som passerat i livet, har givetvis en stor plats i mitt hjärta.
Minns en norrbottenspets vi hade när jag var liten, en tik vid namn Lollo. Hon betydde mycket för mig, och sov nästan alltid i min säng, vi umgicks nästan jämt var väldigt tråkigt den dag hon togs bort.

Nu undrar jag, är det folk som är inne å läser här, och vill ni att jag ska fortsätta skriva ?

Man blir som dåligt motiverad å skriva då det inte kommer nå kommentarer, men vill ni att jag ska fortsätta skriva å berätt om mitt liv å skyttet. Så lämna kommentar.

Kramar
/ Luring


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag vill gärna att du fortsätter - fast jag är dålig på att kommentera.

Svar: nu har de kommit ett nytt inlägg att läsa
Sandra

2011-05-06 @ 22:44:44
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0