Tålamod!

Kan inte någon vänlig själ ge mig tålamod?
Har nyss skickat iväg en beställning till Sinclair på bänkskytte pryttlar å pinaler.

Men dom flesta som känner mig väl, vet hur nyfiken jag är samt att mitt tålamod
inte är det bästa när det gäller saker å ting som är på ingång..

Får väl nöja mig än så länge genom att följa å se när cashen dras från kontot osv.
Så har man kanske nån hum om när det är på väg i varje fall och om ordern kom fram..

Kan vi inte förflytta fram tiden till prylarna som jag bestämt..
Å sen hoppa bakåt i tiden igen så jag inte missar alla trevliga tävlingar å så??

'Tänk om det vore möjligt, vad nöjd jag skulle vara då..

Avslutar med ett klämmigt citat/motto jag brukar dra..

Den som väntar på nåt gott, den blir aldrig fet.


// Sandra

Kommentarer
Postat av: Rikard

Bristen på tålamod känns igen så väl! :O)



Ibland när jag beställt från Sinclair så har det tagit ett par veckor innan grejerna kommit, men sist var det restnoterade saker vilket försenade leveransen med över en månad.



Så jag skulle vilja säga att den som väntar på något gott, väntar alltid för länge. För jag vill ha sakerna NU! ;O)

2009-05-27 @ 07:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0