Ledsen

Ibland blir jag bara så förbannad å lessen.

Jag ställer upp å ger å ger, men får knappt något tillbaka,
Jag har ett jobb så ja klarar mig i princip +-0 oftast minus tyvärr, men han som har ett heltidsjobb , är min andra hälft och tjänar rätt bra. Ska inte kunna ställa upp något för mig.

Varannan helg sätter jag mig på en buss för att åka upp å hälsa på, när man kräver att E ska komma ner, får man svar att det känns bara onödigt att åka ner, att det är jobbigt att åka ner då det är för långt. Jag har samma sträcka att åka, åker med buss som tar 3 timmar längre, jämfört med bil.

Sen vill då denne int förstå att jag inte vill strunta i min egen familj inför julen, då jag ha planer på att fira jul hos Es familj, men vill då äta på mammas jullunch som hon anordnat för hela familjen på söndag. Så innebär det att isf sitta på en buss hela uppesittarkvällen.

Men där går gränsen. Då stannar jag hellre hemma över jul, för varför ska jag hela tiden offra å ställa upp då inte min partner kan göra samma sak för mig..


God jul och gott nytt, du som följer min blogg

Kommentarer
Postat av: Knallis

Gott nytt år Sandra. Att du skulle behöva vara arg och ledsen låter inte bra. Nog skulle jag fundera på om han är rätt för dig. Om man inte vore så förbenat gammal, så skulle man kanske lägga in en offert. Liknande intressen har vi i alla fall. Mvh Knallis.

2013-01-14 @ 22:18:14
Postat av: Frank69

Hallå där!
Hittade din sidan när jag sökte på Benchrest...
Håller annars till på www.luftvapen.info

Svar: Hejsan, bättre med ett svar senare än aldrig. Den här bloggen har legat lite i glömmo ett tag. Men hade en sån fantastisk fin vecka med ripjakt och upplevelser, som jag bara va tvungen att skriva om nu
Sandra

2013-03-29 @ 13:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0