Träning

Igår så var jag iväg och tränade skytte på 100m banan.
Fick till en del fina grupper av de 22 skotten jag drog iväg.

Idag har jag letat fram walkie talkiesarna.
Ska så småningom packa väskan med lite ombyte kläder. Fylla på med lite
mera kulor i askarna så jag klarar mig de här dagarna.
Åker iväg imorgon ner till Fredriksberg för att träna lite innan SM på lör & sön.

Är väldigt laddad och eggad inför helgens tävling så ni anar inte.

Ikväll ska jag hem till mamma en sväng och hämta RÖDA BLIXTEN från vinterförvaringen, ställa igång den.
Kanske det blir den som jag och Torsten kommer tuffa iväg i imorrn, det märks.

Jag tror t.o.m att jag har lyckats sätta ihop en snarkfri stuga till helgen :D
Köttet ska väl plockas upp ur frysen också å göras i ordning inför dessa dagar.

Jag är nöjd med pandan den skjuter som ett skållat troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0