Nya riggen

Ursäkta att uppdateringen här inte varit så värstans bra.
Snart börjar en ny säsong med mycke skytte.
Har de senaste dagarna, slipat ner och spacklat kolven. Sen besprutat den med ny färg,
nu är det en röd fara och ingen svart fara..

Om en vecka så är jag på väg över till finland och Palmisano-cup.
Längtar riktigt mycke tills jag får dra iväg första skottet i stollen.
Ska införskaffa en bok, där jag kommer föra in hur många skott jag skjuter med den.
Samt lite träffbilder, hur tävlingsvädret var och så, lixom krutmängd m.m

så här såg stocken ut från början, innan jag slipade ner den
Sådär såg stocken ut från början.


höger sida
Så här ser den ut nu på högra sidan

vänster sida
och vänster sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0