Laddad

Har idag limmat fast det nya låset i stocken :D
Imorrn så får jag äntligen premiärskjuta med den nya riggen :D
Även införskaffat en liten skrivbok, där det ska bokföras varenda skott, resultat
och väder å vind med den nya riggen

Lär nog vara nalta nervös innan jag drar iväg första skottet i nylåset.

Ska fylla baksäcken med sand i aftan, sen årsmöte med föreningen jag är med i där jag bor..

Måste hinna tvätta upp nå kläa å innan jag åker över till finland på torsdamorron..

Var idag å införskaffa nya hörselkåpor å öronproppar, samt nya musikproppar till Mp4an, å laddat mp4an
med lite ny musik, så man klarar resan över till finland och helgen där.

Hoppas på fina resultat och träffbilder med stollen.
Nä nu må jag ta tag i allt göra å få nå vettigt gjort

Kommentarer
Postat av: Jan-e

Lycka till med nya pangen.Snart dags för Fredriksberg.Ha nä

2010-04-24 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0