Sävar Open

Igår vaknade jag till 5 skönljudande väckarklockor. ha försovit mig mer eller mindre hela veckan
så jag garderade mig med 5 väckarklockor igår morse.
Allt för att jag inte skulle försova mig och missa de trevliga tillställningarna på Sävar open.
Var några nya ansikten för mig som var med igår och tävla vilket var kul.
Fanns även nåra långväga personer som tävla en stor eloge till Andreas, Rikard, Terese och Tommy
som kommer från norvästra och nordöstra delen av sverige..

Det gick väl sådär bra för mig att skjuta, litar inte riktigt 100 % på svarta faran men det kommer väl så småningom det också.. Gick ju lite bättre mot slutet av tävlingen.

Tyvärr var jag tvungen att åka iväg lite tidigare men hann skjuta mina 5 serier, för att jobba.

Imorse var jag iväg till frisören och blev grymt nöjd över resultatet.
Åkte sen vidare till Ume för att plugga lite matte med en kompis när det inte blev nån målning idag tack vare
att det var för kallt.

Hade sett framemot en långledig helg men tji fick jag. Har jobbat sen kl 16,  får mest troligt sluta nån gång mellan 21 och 22 beror på när nattpersonalen kommer och avlöser mig..

Resten av helgen ser ut som att det kommer målas på huset.. Hoppas även på hinna ut och skjuta lite det skulle vara roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0