Nu får det va nog....

........med skador!!

Nej  jag har inte sprängt bössan denna gång, har lyckats med nåt vad man ska säga nästan helt omöjligt
jag lyckades bryta långtån på jobbet idag.. Ont så förbannat men det är väl bara att härda ut..
Hur gick det på web-.cupen då?
Nja det gick ju inte sådär superbra, satt å höppe som nan anne rädd harskrank.
Det sköts ju runt i kring å det var jobbit för psyket när jag skulle till å ladda om min bössa.
Hoppas det går över.

Men nu blir det nog sänggång om man ska orka upp imorrn bitti. Försov mig ju imorse så skärpning Sandra.

Kommentarer
Postat av: Annelie

kom på en sak, kan det inte vara bra att få det på papper, med tanke på att det borde vara en arbetsskada?

2009-05-08 @ 13:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0