Långa dagar.

Har väldigt långa dagar nu, jobbar7-15:30 på mitt avlönade jobb.
Sen är det bara hem kasta i sig mat å hä se ut å jobba-
Vi håller nämligen på att måla om huset + garaget.
Så det har varit mycket skrapande av gammal färg dom senaste dagarna.
Grundfärgen sitter snart uppe överallt, så nu börjar snart det roliga med att måla dit den riktiga färgen :D

Jobbade i helgen som var, och jag å min brukare var iväg på loppis igår.
Hade inte räknat med att göra så mycke fynd, men jag hittade en gammal Raketcykel, en riktig sådan för den
går att fälla ihop till 2 bitar :D Så den ska jag nog rejsa runt på nu ett tag framöver.

Hittade även ett par vadarholkar som passade perfekt, det blir kalasbra till sommarens flugfiske,
kommer bli roligare att flygfiska nu när man kan vada ut..
Sen hitta jag nog inte så mycke mer vettigt där.

I veckan kommer det bli jobb + plugg på jobbet å sen hem å måla på huset.

På torsdag är det sävaropen :D så då blir jag ledig från målandet, lite nöjen ska man hinna med också.
Får se till att skjuta små grupper då :D

Det mesta är som klart å fixat inför Finländska mästerskapet på Åland så den helgen är bara att vänta in.

Annars händer det inte så mycke, har kommit mig för att beställa hem nya hjullager och spindelleder till bilskrället/röda blixten. Men med den rådande tidsbristen i mitt liv nu, så ska jag lämna in den till en bilmekaniker så får han byta det.
Annars hade man gjort det själv. Men man kan ju inte hinna med allt här i världen.

Det var nog för denna gång.

Ha ne gött
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0