Jaa!!

Hämtade igen röda blixten idag nu har den nya hjullager och ny kamrem.

Den är helt underbar att köra igen, har även beställt hem bromsskivor och bromsbelägg
som jag får på måndag :D

Så då ska jag på måndag dag ta loss bromsok och klossar å sen invänta lillebror
som ska visa hur man tar loss själva bromsskivan.

Perfekt att ha en lillebror som skruvar med bromsar på lastbilar hela dagarna.

Prylarna från andra sidan pöl'n  beräknas att skickas början på veckan som kommer perfa..


Gjorde ett byte också med en arbetskollega idag, så jag blir ledig hela nästa vecka.

Så avresan till Åland kommer ha sin start på torsdag morgon, samt att hemresan blir på
måndagmorgon istället. Så blir det inte så förbenat sen avfärd på söndan..

Damn 2 veckors ledighet i stöten väntas, påbörjar den söndag kl 00:00
Vad ska jag då hitta på ? Nöta PPC pipa kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0