Ivrig.. Laddning på jobbet.

Tog med mig alla bänkskytteprylar idag till jobbet eftersom att jag ska iväg direkt efter jobbet och panga lite.
Så när morgonbestyren var över, packa jag upp laddlådan å satte mig ner å ladda 25 sprojlans nya hylsor som ska skjutas ut..

Vill ha eftermiddag nu på en gång så jag kan åka iväg till Torsten å fixa det sista.

Bössan är förresten riktigt svart nu, hade en rostfri bakkappa när jag lämna in den på lagning
och när jag fick igen den igår så hade smeden bytt ut kappan mot en helsvart.
Så det enda som inte är svart på bössan nu är pipan.

Fick en ny avtryckarbygel också eftersom att den andra lossna under smällen.

Imorron ska jag nog snickra till ett stöd att ha för rengöringen på jobbet givetvis :D

Älskar mitt arbete såna här dagar då man kan kombinera nytta med nöje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0