Inskjuten & Klar?

Va iväg å sköt ut hylsorna efter jobbet idag.. Måste erkänna att det var nervöst innan jag drog iväg
första skottet, även andra, 3e osv.
Men sen så släppte det mot slutet.
Har ställt in det nya kalibreringsverktyget ikväll också, så jag kan sitta å ladda imorrn igen på jobbet.

Ska bli spännande å skjuta årets första web-cup ute i sävar imorrn.
Åker nog ut lite tidigare än vad utsatt tid, för att kunna damma iväg nåra smällar
till och verkligen få bekfrätat att grejerna är i toppskick.


Torsten är en härlig filur, kom över en vapenkoffert läskstång och ett rengöringsställ för 2 bössor..
Till ett helt okej pris, så då blev det  nåra grejer mindre att inhandla vilket känns skönt..

Väskan med kläder, å sängkläder är också packad å klar inför torsdan å helgen som kommer.

Ska även ta med min gamla skyttejacka å prova å se hur det påverkar i bänkskyttet, om det ger eventuella bättre resultat.
Det lär jag ju bli varse om imorrn..

Nu är det sängen nästa så man orkar kliva upp å va pigg å fräsh igen imorrnbitti.

Vi hörs, ändå lite smånyfiken om vad det är för människor som läser denna blogg.

// Sandra

Kommentarer
Postat av: 1337

Men asså jag kan inte nåt om det där med bänkskytte. Vad är det för slags bössa ni skjuter med? Är det hagelbrakare, 22 eller 6,5*55 typ?

2009-05-06 @ 22:53:21
Postat av: Sandra

Bössan jag skjuter med är en ombyggd Remington 40X med kiffbult.



Kalibern är 6mmPPC

2009-05-06 @ 23:04:38
URL: http://benchrest.blogg.se/
Postat av: Trond

De er historie med den hylsan, frammot.

Nu er de Åland

2009-05-23 @ 18:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0