Hylsor

Jajjamen, starta dagen med en stadig frukost.
Sen blev det en bilfärd över till Torsten för att svarva till 25 nya hylsor.
Snart är jag igång och med i leken igen.
Kasserade dom andra för att få ett par nya.
Patronläget är riktigt tight nu sägs det vilket känns skönt.
Imorrn väntar en resa upp till Luleå, dels för att hämta bössan och dels för att ta en tur inne på Biltema.
Ska se om jag hittar nå roligt till bilen, å en del bra att ha saker.

Ska även inhandla ett nytt kalibreringsverktyg imorrn.
Så om allt flyter på så kan jag ta mig iväg och skjuta ut lite hylsor imorrn eftermiddag.

Sen vankas det web-cup i Sävar på onsdag, och torsdag eftermidda bär det iväg till Fredriksberg.
Har även omtenta i matte D på tisdageftermiddag.
Så det är lite tight schema just nu, måste nog packa imorrn kväll det som ska med till Fredriksberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0