Hemma

Efter en trevlig helg i Fredriksberg.
Igår tävlade vi på 200m astånd.
De 2 första serierna sköt jag riktigt bra..
Men sen gick det bara utför, vindarna va si sådär bra.

Har iaf fått lära mig massa nya saker igen denna helg inom bänkskyttet, laddningen å det runt i kring :D
Man kan aldrig bli full-lärd

Men det var härliga dagar och kvällar med lite bus emellanåt
i form av boxning, å styrketest, Roliga historier m.m

Kom hem strax innan 3 inatt från dalarnatog över ratten strax norr om gävlebro. När vi var strax norr om övik blev det en poliskontroll med nykterhetsprov och körkortsbevis sådär kl 1 på natten, men det var inga bekymmer att klara det.

Så det var riktigt skönt å vara ledig från jobbet idag.
Blev en rejäl sovmorron, innan jag gick ut och gjorde ett riktigt kärring-göra å krattade gräsmattan.

Nya dar och nya tag väntar.

Är riktigt eggad på att skjuta nu, drömde förresten inatt att jag var på bänkskyttetävling och sköt
nåra riktigt bra serier på 200m avstånd. En serie låg på 2,74 mm , en på 4 och en på 6,34, vann den tävlingen
men tråkigt nog så var det ju bara i drömmarnas värld..

Nu väntas en dusch och sen sova.

 

Kommentarer
Postat av: Jan-e

Kul var det segt var det hela dagen men nu börjar man va männich igen. Ha nä

2009-05-11 @ 22:37:08
Postat av: Sara

Tusen tack :)



Ja, vi har det verkligen bra jag och Jonah.. Vi myser, leker, skrattar, busar varje dag :)

2009-05-12 @ 20:18:44
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0