Glädje

Lill-ongen är äntligen hemkommen efter att ha varit borta i lite mer än en vecka..

Passade även på att kuta igenom biltema som snabbast uppe i Luleå när jag ändå var där.
HIttade lite stickor att ha till friflykt på kulorna,
Samt 2 smidiga boxar att ha verktyg, rengöringsgrejer m.m i.

Imorrn så blir det jobb, och på jobbet blir det handladdning :D Man har ju ett fint jobb eftersom
att jag kan sitta å ladda hylsor på arbetstid.
Sen blir det att åka iväg å skjuta ut lite hylsor på e.m
Måste ju vara redo inför Web-cupen i Sävar på onsdag.

Web-cup då vad är det ?
Om jag har förstått det hela rätt så är det en tävling där
man tävlar mot övriga svenska deltagare och lägger ut resultatet på hemsidan www.benchrest.se
Samt att det är 5 skott x 3 serier.
Sen när säsongen är över så ser man vem det är som har vunnit cuppen helt enkelt.

Så det är inte som en mästerskapstävling där alla motståndare skjuter samtidigt och 5 skott x 5 serier..

Nä nu blir det snart sängen nästa för mig, längtar tills imorrn em :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0