Bänkskytte SM i Fredriksberg

Gör en snabb uppdatering om hur det går här nere i Säfsen/Fredriksberg.
Vi anlände till stugan vid 1 tiden på torsdag natt. då blev det sänggång i stort sett direkt.
Igår fredag så var vi ut ett gäng på skjutbanan och tränade lite granna,
gick rätt så hyfsat för mig då att skjuta.

Problemet jag har haft efter sprängingen är att när jag ska till och ladda och det skjuts i grannbänken så har jag ryckt till.
Så de 3 första serierna idag var riktigt jobbiga att skjuta när ena bänkgrannen var en jaktklass skjutare
så det small rätt bra om vi säger så.

I alla fall när 4e serien skulle skjutas så var min skjuträdsla över vilket känns väldigt bra, upptäckte det mitt under serien.
Så då blev det genast mycke roligare att skjuta sista 5e serien.

Hur gick det då. nja inge vidare hamna på en sista plats, men imorgon är det 200m som gäller
och då ska jag ta min revenge och göra en riktig comeback..

Folket här nere är riktigt trevliga

// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0