Glad Glad Glad

Fick ett glädjande sms imorse.
Min bössa är färdig att hämtas på måndag.
Vilket är en toppendag när jag råkar av en händelse vara ledig den dagen.
Så det blir en liten tur upp till Luleå för att hämta lill-ongen som ha visat sig på sin heta sida..
Så då måste jag definitivt ta mig tid i helgen och svarva hylsor å se till att jag har fått tag på ett bättre
kalibreringsverktyg, skjuta ut lite hylsor å skjuta bort lite rädsla så man inte är alldeles för svag i benen under
tävlingen i Fredriksberg.


Var å såg på Lulespexarnas Karl den XII igår kvälls, de va ute på turne.
Riktigt bra spex må jag säga inte alls som Ume & Mesk spexarna men bra var det..

Sen blev det lite form av sittning och fest dock nyktert för min del, den var också alldeles för trevlig
klockan rusa om vi säger så, så när jag kom hem mötte jag mamma i dörren som var på väg till jobbet
och jag på väg i säng..


Nä nu må jag äta nån form av frunch å sen byta om till sommarsulor på bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0