SM-Brattvall

Ja gott folk det har ju varit SM i Brattvall.
Personligen så har jag slagit några personliga rekord.
Det gick ändå förvånansvärt bra att skjuta bitvis.
Synd att det till och från ett skott som skulle iväg någon helt annan stans än beräknat.

Mycket trevliga dagar med mycket skytte.

Hade ju semester den veckan.
Min bil har aldrig fått så mycke kärlek som den fått nu de senaste dagarna.
Men det bådar ju bara bra, för nu lär den hålla ett x-antal 1000 mil till.

Imorgon så startar jag och pojkvännen våran resa å semestervecka mot finland.
Så vi beräknar vara framme i Haapajärvi någon gång på fredag kl 12.
Ska tävla där på lördag den 1 augusti, på rami-cup.

Sedan på söndan så blir det att åka till jyväskylä för att kolla in finska rallyt
innan vi styr kosan mot Lohtaja där det är Nordiska mästerskapen 8-9 augusti.

Så var det med det..

Jag har även tagit en hel del bilder under SM-dagarna i Brattvall
som jag kommer lägga upp på [email protected]
Men det lär nog dröja nån vecka innan jag lägger ut dom där..

Ha så gott så länge. hoppas på att få se ett gäng i Lohtaja under nordiska.
Kommer ut till Ohtakari på fredan när resten av gänget anlänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0